nog steeds in turkije - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Amber Oude Heuvel - WaarBenJij.nu nog steeds in turkije - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Amber Oude Heuvel - WaarBenJij.nu

nog steeds in turkije

Blijf op de hoogte en volg Amber

30 Juni 2016 | Turkije, Istanbul

Lieve allemaal.

Twee dagen na vertrek, en nog steeds in Turkije. Wij zouden eigenlijk afgelopen nacht een vlucht hebben, het probleem was dat ik een stoel had en Eveline een stand by Seat. Samen met ZESTIG andere mensen... Wij reizen samen dus allebei of geen. Na veel heisa hebben we nog een vlucht kunnen regelen totaal vergoed gelukkig voor vannacht 02:00 met tussenstop op Kuala Lumpur.
2 Nederlandse broers die wij op het vliegveld hebben ontmoet vliegen ook mee.
Het was een grote ongeregelde boel op het vliegveld.

Als er zo iets heftigs gebeurt op zo'n groot vliegveld is natuurlijk nooit handig. Maar om nou een dag later alle vluchten door te laten gaan zoals ze stonden was een domme actie op Ataturk. Veel reizigers zonder vluchten en met veel problemen op het vliegveld.
Werknemers die er gestresst en dus boos van worden en dat half uiten op de klanten met kwaaie/zwaar geïrriteerde reacties.

Wij zitten nu, met de jongens die we hebben leren kennen op het vliegveld, in het Titanic hotel om even te chillen. Lekker douchen, even slapen en om 23:00 weer terug naar het vliegveld.

We zullen een tussenstop van 2:15 hebben op Kuala Lumpur en gaan daarna onze koffers zoeken die ergens in ho chi mihn zijn gestrand.

Het avontuur gaat nu dus ein-de-lijk beginnen zoals we hoopten.

Liefs

• 30 Juni 2016 - 13:40

Marianne En Ben:

Lieve Amber, nu toch een hoopvol bericht. Samen sta je toch sterker, het voelt denk ik ook beter. Hopelijk komt het met de koffers ook goed. Wij denken veel aan jullie, liefs van ons opa en oma.

• 01 Juli 2016 - 21:59

Manon:

Man man wat heb jij al veel meegemaakt en je bent nog niet eens begonnen!! Gelukkig is alles goed met jullie. Behouden vlucht en have fun over there!!

Amber

Ik ben Amber Oude Heuvel, 19 jaar, en ga het komende jaar op avontuur down under. Eerst 9 maand aan de slag als au pair en dan een stukkie rond trekken. Lees hier mijn ervaringen en belevenissen. See you later alligator

Actief sinds 29 April 2016