Zijn we dan. - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Amber Oude Heuvel - WaarBenJij.nu Zijn we dan. - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Amber Oude Heuvel - WaarBenJij.nu

Zijn we dan.

Blijf op de hoogte en volg Amber

01 Juli 2016 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Na +- 4 dagen zijn wij nou eindelijk in Vietnam aangekomen.
Om 20:55 plaatselijke tijd zijn wij hier geland, en natuurlijk gezien de rest van de reis kan dat niet zonder problemen.
Komen wij aan op HCMC airport zijn de koffers alsnog WEG.
In turkije hadden zij ons zo duidelijk gezegd dat onze koffers in Ho Chi Minh waren, maar dat bleek dus anders.
Uiteindelijk bleek mijn bagage wel mee te zijn gekomen met de vorige vlucht omdat ik een stoel had, die van eveline daarentegen niet.
Eveline had een standby stoel dus haar bagage ligt nu nog in Turkije.
Niet het eind van de wereld maar als nog, ze vertellen je wat en er klopt voor de 10e keer niets van+ we hebben al 4 dagen geen koffer, we hebben spullen nodig.....

Gaan we geld pinnen en zoeken we een taxi is het weer feest.
1 euro is 25.000 dong, ik pin dus voor 100 euro om de taxi en bus te betalen voor vandaag en morgen. Komen we in die taxi moeten we bepaalde kosten betalen bij een poortje o eruit te komen. De taxi chauffeur had het wel over van alles, maar het engels was niet te verstaan. Opeens pakt hij mijn geld uit mijn hand en geeft hij mij mijn deel terug, ik keek dit snel na en leek te kloppen. Komen we nu aan in de hotel kamer, tel ik mijn geld na, 1,5 miljoen dong gejat...

Beetje dom van mij natuurlijk om dat niet meteen goed na te checken, maar daar denk ik dan niet snel bij na. Ik denk gewoon 'ach klopt wel wat die vent doet', niet dus. Hij zei me nog wel 20 keer in de taxi geld en telefoon ver weg stoppen, dat jatte ze zo vanuit het raam, moet hij zeggen....

Hopelijk laten wij alle ellende achter vanaf hier, en komen er nu alleen nog maar hele leuke en gave ervaringen

  • 01 Juli 2016 - 17:51

    Saskia:

    Dat gun ik jullie zo langzamerhand wel: alleen maar gave ervaringen!! Wat een pech en het lijkt maar niet op te houden. Maar het gaat echt een keer ophouden, en dan ga je genieten van een heel andere cultuur en allemaal nieuwe mensen om te leren kennen. Dat gun ik jullie van harte!! Houd je taai en een dikke knuffel van ons allemaal. xMama

  • 01 Juli 2016 - 18:48

    Joke Oude Heuvel:

    Nu hbben jullie genoeg pech ghad.ik hoop dat na regen zonneschijn komt.wat leuk. Dat we zo met elkaar kunnen communiceren. Nu het met jou beter gaat, voel ik me ook weer goed. K wens jullie al het goeds,veel lifs..joke

  • 01 Juli 2016 - 20:01

    Marianne En Ben:

    Wat fijn dit bericht van jou. Jammer van het geld, maar dit kom je wel te boven. Dat jullie gezond overgekomen zijn is het allerbelangrijkste. Hopelijk gaat nu alles naar wens, dit wensen wij jullie van harte toe. Veel liefs van ons , opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Ik ben Amber Oude Heuvel, 19 jaar, en ga het komende jaar op avontuur down under. Eerst 9 maand aan de slag als au pair en dan een stukkie rond trekken. Lees hier mijn ervaringen en belevenissen. See you later alligator

Actief sinds 29 April 2016
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 100285

Voorgaande reizen:

28 Juni 2016 - 03 Augustus 2016

Vrijwilligerswerk in Vietnam

Landen bezocht: