Vrijwilligerswerk in Vietnam - Reisverslagen van Amber Oude Heuvel - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Vietnam - Reisverslagen van Amber Oude Heuvel - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in Vietnam

Ik ga deze periode naar Vietnam via de organisatie Vrijwilligwereldwijd. Ik zal hier 5 weken verblijven in een vrijwilligershuis in Can tho.
Ik zal op dinsdag t/m zaterdag werken op verschillende projecten. Zondag en maandag heb ik mijn vrije dagen.

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2016

En weer terug in Nederland

23 Juli 2016

Dan baal je...

18 Juli 2016

3 weken van huis

12 Juli 2016

Weekendje weg

09 Juli 2016

Al weer een week hier
Amber

Ik ben Amber Oude Heuvel, 19 jaar, en ga het komende jaar op avontuur down under. Eerst 9 maand aan de slag als au pair en dan een stukkie rond trekken. Lees hier mijn ervaringen en belevenissen. See you later alligator

Actief sinds 29 April 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 100297

Voorgaande reizen:

28 Juni 2016 - 03 Augustus 2016

Vrijwilligerswerk in Vietnam

Landen bezocht: